Warning: include(/home/noandis1/public_html/wp-content/advanced-cache.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/noandis1/public_html/wp-settings.php on line 84

Warning: include(): Failed opening '/home/noandis1/public_html/wp-content/advanced-cache.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php56/usr/share/pear:/opt/alt/php56/usr/share/php') in /home/noandis1/public_html/wp-settings.php on line 84
دشت همکاران سیستم – مرکز کامپیوتر نواندیشان

دشت اول را با نرم افزار دشت بگیرید !

 

دشت همکاران سیستم، نرم‌افزاری ویژه‌ی اصناف و فروشگاه‌ها است. این بسته با امکانات دریافت و پرداخت، خرید و فروش و گزارش‌ها پاسخگوی نیاز بسیاری از فروشگاه‌ها ست.

دشت همکاران سیستم به نیاز طیف متنوعی از فروشگاه‌ها پاسخ می‌دهد و برای صنف‌هایی مانند طلافروشی و املاک که فرایندهای خاصی دارند، راهکار ویژه‌ای ارائه می کند.

همه‌ی گزارش‌های قانونی وزارت دارایی مانند خرید و فروش فصلی، مالیات بر ارزش افزوده و معافیت های مربوطه آن در این سیستم در نظر گرفته شده است. تا صاحبان اصنافی که ملزم به ارائه این گزارش‌ها هستند به سادگی پاسخگوی سازمان‌های مربوطه باشند.

نرم افزار دشت نسخه عمومی

نرم افزار دشت همکاران سیستم، نرم افزاری ساده ویژه فروشگاه‌هاست که خیال‌تان را از بابت حساب‌های فروشگاهتان راحت می کند.
این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا سود فروش هر کالا را مشخص کنید، بنابراین می‌توانید کالاهای پرسود خود را شناسایی و عملیات فروش خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد تا مدت زمان خواب کالای خود را برآورد کنید؛ به این ترتیب می‌دانید هر کالا به چه میزان و به چه مدت در انبار فروشگاه می‌ماند. با این اطلاعات می‌توانید عملیات سفارش خرید و تامین کالای خود را مدیریت کنید.
با استفاده از امکان مدیریت عملیات چک می‌توانید همه فرایندهای مرتبط با دریافت‌و‌پرداخت چک را مدیریت کنید؛ از تاریخ سررسید چک‌های دریافتی یا پرداختی مطلع شوید و برای آن برنامه‌ریزی کنید.

 

نرم افزار دشت ویژه طلافروشی

بسته طلافروشی نرم‌افزار دشت همکاران سیستم ابزاری مناسب برای انجام تمام عملیات طلا فروشی است.
در این سیستم می توانید اطلاعات طلا و سکه را با مشخصات وزن، عیار، اجرت، سود و تصویر ثبت و هنگام صدور فاکتور، قیمت آن‌ها را با توجه به مظنه‌ی روز به صورت خودکار محاسبه کنید.
امکاناتی مانند تسویه‌ی فاکتور با روش‌های نقد، کارت‌خوان و معاوضه‌ی طلا و همچنین نگهداری مانده حساب وزنی و ریالی مشتریان از جمله راهکارهایی است که این نرم‌افزار با توجه به فرایندهای خاص این صنف ارائه می‌دهد.
ارائه گزارش‌های ویژه مانند موجودی وزنی و ریالی بر اساس نرخ آخرین مظنه، سود حاصل از فروش و مانده حساب وزنی و ریالی مشتریان به شما کمک می‌کند طلافروشی خود را بهتر و راحت‌تر مدیریت کنید.

 

دانلود کاتالوگ

میثم رزاق پور

نویسنده میثم رزاق پور

نوشته های بیشتر از میثم رزاق پور

نظرتان را بگویید